Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wrzesień, koniec wakacji. Uczniowie wracają do szkół, a firmy do pracy na pełnych obrotach po okresie urlopowym. Jak w tym czasie najlepiej dotrzeć do klientów? Może warto im przypomnieć, że praca to nie wszystko i sprezentować oryginalne kredki lub pomysłowy piórnik? Albo pokazać jak bardzo cenimy kontrahentów obdarzając ich całym zestawem przyborów artystycznych? Te gadżety okażą się szczególnie skuteczne, jeśli działają oni w branży edukacyjnej.
Oczywiście nie wszyscy mają dzieci albo pracują z nimi. Co nie znaczy, że wrzesień nie jest dla nich okresem wzmożonej aktywności. Jeśli Wasi klienci zaliczają się do tej grupy, spokojnie, przygotowaliśmy szeroki wybór bardziej uniwersalnych i „dorosłych” gadżetów, które wpisują się we wrześniowy klimat. Może to dobry moment by uszczęśliwić swoich kontrahentów ozdobnym notesem Castelli lub akrylowym stojakiem biurkowym, zaopatrzonym dodatkowo w zegar? Dla firm nastawionych na ekologię przygotowaliśmy bambusowe piórniki i notesy w kartonowych okładkach. A wszystko to można zapakować do stylowego plecaka solarnego!